1402-02-21 14:08
704
0
84928
معاون اول قوه قضائیه:

عاملان شهادت شهید سلیمانی باید محاکمه شوند

معاون اول قوه قضائیه از صدور کیفرخواست متهمان شهادت شهید سلیمانی خبر داد و گفت: عاملان این شهادت باید محاکمه شوند.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام محمد مصدق امروز در پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق‌بشر آمریکایی در گرگان اظهار کرد: کیفرخواست آمران و عاملان شهادت شهید سلیمانی صادر شده است و اکنون پرونده به منظور رسیدگی و صدور رای در اختیار دادگاه قرار دارد.

وی؛ رئیس‌جمهور آمریکا و برخی افراد وابسته را متهم اصلی این پرونده دانست و از نهادهای بین‌المللی بی‌طرف خواست برای حضور در این دادگاه حاضر شوند تا اقتدار جمهوری اسلامی ایران را ببینند.

مصدق گفت: اخیرا جلساه‌ای برای هماهنگی بیشتر با دستگاه عدلیه عراق انجام شد تا محاکمه عاملان شهادت شهید سلیمانی و یارانش به صورت همزمان انجام بگیرد.

* آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است

استاندار گلستان نیز در این کنفرانس با تاکید بر اینکه آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است، گفت: آمریکا تنها استفاده‌کننده از سلاح اتمی و مهمترین عامل تنش و جنگ‌افروزی در‌ جهان است.

زنگانه با برشمردن توطئه‌های شیطان بزرگ علیه ملت‌ها توضیح داد: آمریکا با تحریم‌های ناعادلانه حق سلامت و زندگی آزاد را از بشریت سلب می‌کند و از طرفی شعار حقوق بشر می‌دهد.

پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری با حضور میهمانان داخلی و خارجی به میزبانی جامعه‌المصطفی گرگان در حال برگزاری است.

این کنفرانس به صورت ۲ روزه پیش‌بینی شده است ۲۰۷ مقاله از پژوهشگران ۳۰ کشور جهان به دبیرخانه ارسال شد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.